Gårdagen

Igår drog jag en sväng till jobbet... Ingen av avierna hade kommit men jag hälsade på lite ändå för jag skulle till Sportbutiken... Och det var trevligt.. =) Pratade lite grann sen gick jag och handlade ett exercise wheel. Det ger bra träning åt rygg, axlar, mage och armar. Så får jag hitta på något annat åt resten av kroppen haha.. =P Sen åkte jag till Grynet och hälsade på lite.. Var bara 3 barn där varav en ny som sov... Men det var i alla fall kul att se att dom kom ihåg en.. Sammanlagt så var det 4 nya barn.. Sen åkte jag till Viberga och handlade lite sen begav jag mej hemåt. Yep en väldigt effektiv dag... Typ...

Idag ska jag kolla om någon avi kommit igen.... Sen är det inte mer inplanerat..

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0