Beställningsfrossa

Var hemma hos mamma och pappa förut och åt grillad fläskkotlett, potatisgratäng och äppelpaj med vaniljsås.. Mmmmmmmm gott gott!! Sen glodde jag i kataloger som mamma hade fått och det slutade med att jag beställde några tröjor, en pyjamas, en dörrmatta, en badrumsmatta och ett broderi.. Jag arbetar vidare på det här med pensionärssvängen haha.. =P Igår var jag ju dessutom i stan och köpte ett par jeans, en lång tröja som man knyter omlott vad det nu kan tänkas heta och ett par leggings.. Jag som aldrig skulle köpa ett par sånna men men... =P Nu håller jag på och tvättar så undertiden som det görs ska jag sätta mej i soffan och läsa lite..


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0