2 dagars ledighet

Mejlade Bokus igår om böckerna... Fick svar idag om att det skulle ta 7-10 arbetsdagar att få böckerna och det har gått den 29/8.. Man bara lilla ärthjärna jag vet men hur kommer det sej då att andra fått dem inom en vecka?? Blir så himla trött på det där stället. Likaså det rika aset som bygger hus i Svärtinge så dom spärrat av halva vägen.. Tog 15-20 minuter från det man kom in i Svärtinge till man var förbi skolan, det tar väl typ mellan 5 och 10 minuter att ta sej genom hela Svärtinge i vanliga fall.. Så när (eller om haha) jag bygger hus ska jag fan i mej spärra av hela stan.

Nu är det i alla fall ledigt imorgon och på torsdag. Ska blir skönt att slappa... Förhoppningsvis ska jag väl kunna läsa i böckerna med.. Tänkte traska till Soloteket med... Idag blir det väl inte så mycket.. Tvätta måste jag göra bara.. Och titta på tv ikväll =)

Hej då!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0